03 Ocak 2009

"İstek ve arzularını hayatına çekmek için kullanım talimatı" ile ilgili


Bu yazımı aktif olarak yazdığım www.hayatimdegisti.com isimli foruma da gönderdim. Oradaki arkadaşlarla bir gün ve saat belirledik. Hep birlikte olumlamalarımızı aynı anda imgeleyip evrene yollayacağız.

Aranızda katılmak isteyen varsa detaylar aşağıdaki gibi;

Her hafta Perşembe'yi Cuma'ya bağlayan gece tam gece yarısı hepbirlikte 10 dakika süresince bir isteğimiz üzerine odaklanıyoruz, isteğimizi imgeliyoruz. Ona sahipolmanın hissini içimizde hissediyoruz. (herkes kendi isteğine odaklanıyor).

Ardından isteğimizi yazarak onu sabitliyoruz.

Sonra katılımda bulunan, destek veren tüm arkadaşlarımıza içimizden teşekkür ediyoruz ve onların da isteklerinin gerçekleştiğini bildiğimizi hissediyoruz.

Ve isteğimizi serbest bırakıyoruz, unutuyoruz.

İlk haftalarda küçük isteklerde bulunmaya özen gösterelim. Bunu forumda da yazdığımda forum üyesi bir arkadaşım büyük isteklerde bulunsak olmaz mı diye sormuştu. Sizlerinde aklınıza bu soru gelebilir düşüncesi ile ona verdiğim yanıtı burada sizlerle paylaşmak istiyorum.

"Küçük dilek kısmına gelince; haklısın ben de bu yola büyük isteklerle başladım ve her biri gerçekleşti, hatta bunları evrene bağlanmayı yeniden hatırlayın isimli yazılarımda da paylaşmıştım.
Küçük dilekle başlayın dememde belirgin bir neden yatıyor. Çevremde bana danışan bir çok insan var, bunların bir kısmı büyük dileklerde bulununca, "olmayacak" düşüncesini de dilekleriyle beraber kodluyorlar. Tabii ki bu durumda "olmayacak" dileği ağır basıyor. Bu durmda zihinlerine verdikleri mesaj ise "ben bunu başaramıyorum" oluyor. Zihnimizi bu tür programlardan korumamız adına dileklerinizi küçük tutun dedim. yani amaç öncelikle zihnimize başarımızı göstermek. Yıllardır olumsuz düşüncelere odaklı yaşamış zihnimizin kabuğunu kırıp, onu başarı ile tanıştırmak. Aramızda motivasyonu yüksek arkadaşlar var muhakkak ve onlar zaten yolu biliyor, uygulamada herhangi bir zorluk çekmiyor. Ben daha çok zorluklarla karşılaşan arkadaşların bu yolla güven kazanacaklarını düşünüyorum. Tabii bu arada, senin benim gibi ve daha birçok arkadaşımız gibi motivasyonu güçlü kişiler de bu eyleme katılırsa, oluşturacağımız ruhsal destek, her birimizin başarıya doğru ilerlemesini sağlayacaktır."

İlk çalışma 08.01.09'u 09.01.09'a bağlayan gece tam 00:00 da

Katılmak isteyenleri bekliyoruz

2 yorum:

  1. Sevgili Yurdahal Hanim Persembe geceyarisi saat 00:00 da butun katilimcilarla 10 dakikalik surede istegime odaklanip imgelemede bulunacagim.Birliktelige katilip istegimi yazarak sabitletip diger katilanlarin da dileklerinin gerceklestigini dusunerek onlara tesekkurlerimi yollayacagim.Sevgilerimle... Suzan

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Yurdahal hanım,

    Bende katılacağım. Ve inanıyorum çok güzel şeyler olacak. Sevgiyle kucaklıyorum.

    Aysun

    YanıtlaSil

Teşekkürler!

www.astroistanbul.com