12 Mart 2009

Şifacının Yolu / Sanat Senin Gücün ve Kalkanın


Merhaba arkadaşlar, uzun bir aradan sonra biraz vakit buldum ve "Şifacının Yolu" dstesinden yeni bir kart çektim. Sizler için çevirdim.

Sevgiler
Yurdahal


İşte yeni kart:

Sanat Senin Gücün ve Kalkanın


Pipo sekizlisi


Dua:
Büyük Ruh; ben ışıkla doluyum. Ben yaratıcılığın ışığı ile yanıyorum. Senin öğrencin olmak için sunulan yeri mutlulukla kabul ediyorum. Bana gücümle şifa verebilmeyi gösterecek bir öğretmenin koruması altındayım.

Ruhumu senin sözlerinle aydınlatıyorum, bu sayede karışıklıkların üstesinden gelebilecek güce sahip oluyorum. Bugüne kadar yolumu kestiklerine inandığım insanları bağışlayabilecek kadar güçlüyüm. Ben enerji ile dolu ve güçlüyüm. Bedenim, bana gönderdiğin sevincin tadını çıkarıyor. Ey yaratıcı, ben kendimi sana adadım ve bu yüzden senin yeteneklerinle doluyorum. Sen bana hayatımı nasıl sanata çevireceğimi gösteriyorsun.


Ders: Yaratıcı enerjine, içindeki özgüvenle şekil veriyorsun. Hayat tecrübelerin, üzerinde odaklandığın konu her ne ise o alanda, senin bilgi kaynağın oluyor. Üzerinde odaklandığın konu, bedeninin sağlığına ve gücüne ihtiyaç duyacaktır. Bunun için cinselliğine, sanatsal yaratıcılığına, yoga, tai chi ya da meditasyon gibi bir yola gerek duyabilirsin. Hangi yol olursa olsun, her biri seni içine büyüdüğün yeteneklerine yönlendirecek ve onu fark etmeni sağlayacaktır.

Yapmış olduğun işin ödülü her ne ise, onun tadını çıkar. Dünyanın yararı ve iyiliği için çabalamaya devam et. Eğer toprak ananın hazinelerini kullanıyorsan, ona bir şeyler iade etmeyi ihmal etme. Başkalarının enerjilerine maruz kalıyorsan, kendi enerji rezervlerini doldurmayı unutma.

Sadece problemlere odaklanma, çözüm üretmeye gayret et. Büyük Ruhun sana verdiği tüm enerji, şifa vermek içindir. Kelimelerinle, bedeninle ve hayatınla şifa ver. Böyle yaptığın sürece, tanrısal olanın kanalı olacaksın.


Sevgiler


Yurdahal

12.03.2009 19:30 Bostancı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler!

www.astroistanbul.com