15 Ocak 2010

Yeniay ve Dileklerimiz

Yeni yılın ilk yeniay günü...

Üstelik bir de tutulma yaşadık. Şimdi günü bitirmeden, dilekte bulunma zamanı. Özellikle iş ve kariyer ile ilgili beklentileriniz varsa, bir kağıt kalem alıp, hemen isteklerinizi sanki şu an sahipmişsiniz gibi sıralama vaktidir.

Ee madem Yeniay toprak burcunda gerçekleşti. İsteklerimizi yazdığımız kağıdı toprağa gömelim ve toprak ananın desteğini de olumlamalarımızda arkamıza alalım derim.Ben sabah saat 09.11 de yaptım bu çalışmayı, gün bitmeden sizlerde kollarınızı sıvayın ve yazmaya başlayın:)

SevgilerYurdahal

1 yorum:

  1. bende 09:11 de guzel guzel seyler dusundum, dua ettım.. işyerindeydim cokda bısey yapamadım ama sımdı yazma zamanı..tesekkur cok hatırlattıgın ıcın, sevgiler.

    YanıtlaSil

Teşekkürler!

www.astroistanbul.com