15 Haziran 2010

Ay-Venüs-Şanslı Bir Gün


Venüs - Jüpiter Desteği

15 Haziran 2010 güzel bir gün. Özellikle sabah saatleri daha belirgin,son derece olumlu enerjilerle dolu. Güne, Ay'ın Venüs'e yapacağı kavuşum ve Ay ile Venüs'ün Jüpiter'e yapacağı üçgen açı ile başlıyoruz. 


Ay, Aslan burcuna girer girmez iki iyicil gezegenle yaptığı iyi açıların enerjilerini üzerimize yağdırması sayesinde, yarın motivasyonumuz epey yüksek olacak. Yine de, motivasyonumuz yüksek olmazsa bile, biz bu güzel enerjilerin ziyan olmasına izin vermeyelim ve eylemde bulunalım.


Rast gitmesini istediğiniz önemli işlerinizi yapmak için bundan daha uygun bir gün bulamazsınız:) Mesela ben, yarın sabah, uzun zamandır problemli olan bir işimi halletmeyi düşünüyorum.  Hayırlısıyla, beklediğim sonucu da alacağım:)


Ya da Yeni Ay zamanında dilekte bulunma fırsatınız olmadıysa, bu sabah 08:33-08:43 arası dilekte bulunabilirsiniz.  Yani bu bir joker dilek saati:) ve günü aynı zamanda. Her zaman bu tür güçlü Joker dilek zamanları yakalamak mümkün olmuyor, gerçekten kıymetli ve kullanmaya değer bir zaman. Şanslı bir gün aynı zamanda. Kim bilir, belki bu aralar o içi içine sığmayan, Koç burcunun ilk günlerinde doğanlar, yarın her zamankinden daha şanslı oluverirler:); belli mi olur? 


Joker zamanlarda dileklerinizde bir sınırlama ya da kısıtlamaya gerek yoktur. En azından ben öyle yapıyorum. Burcun özelliklerine uygun dileklerde bulunmayı daha çok Yeni Aylarda dikkate alıyorum. Fakat böyle arada Jüpiter ve Venüs'ün Ay'la birlikte hazırladığı sürprizlerde dileklerimde sınır tanımıyorum. Bence siz de tanımayım


Sevgiler


Yurdahal

1 yorum:

  1. Yarın 08:33 - 08:43 arası CV gönderimlerime başlayacağım:)))

    çok çok teşekkürler...

    YanıtlaSil

Teşekkürler!

www.astroistanbul.com