30 Nisan 2010

Okların İkilisi – Kendinize Yüksek Hedefler Belirleyin

Okların İkilisi – Kendinize Yüksek Hedefler Belirleyin


Duası: Ben ruhumun haritası üzerinde çalıştım. Kendi dünyamın sorumluluğunu almaya hazırlanıyorum. Her ne kadar hayranlıkla dolu olsam da, en yüksek hedefi görebilmek için sükûnetimi koruyup, bilinçli hareket ediyorum. Tüm hareket sebeplerim açık ve net. Herkesin iyiliği için, en iyi olana ulaşma çabasındayım. Yolumun kesiştiği insanların yardımlarını kabul ediyorum. Sevgi yoluna kalbimi koyuyorum. Herkes için hem içsel, hem de dünyasal zenginlik diliyorum. Hedeflerimi, sıradan düşünce biçimlerinin çok ötesine yerleştirdim. Büyük Ruh! Senin azmin ve arzun, içimde en büyük hedef olarak yaşıyor. Şimdi bana, ona nasıl ulaşacağımı göster!

Öğreti: En yüksek vizyonunuzu gerçekleştirmek için çaba sarf et. Başaıya odaklı ol. Dizginler senin elinde! Hiç kimse senin adına düşünemez. Başkaları öneriler, fikirler ve teoriler sunabilirler, fakat sadece sen karar verirsin. En üst otorite sensin, kendi ruhsal hayatının otoritesisin. Duyduğun, gördüğün ve öğrendiğin her şeyi, ya kabul edeceksin ya da iade edeceksin. Herkese ve her şeye hak ettiğini veriyorsun. Seni çeken ne ise, onu talep ediyorsun ve bu sayede ona senin hayatını etkileme gücünü veriyorsun. Gerçekten ulaşmak istediğin bir hedef için çalışırken, iyiyi kendine çek!


Kendine yüksek hedefler koyarak, yüksek benliğini yardıma çağırmış oluyorsun. O, gerçekleşmesini istediğini hayatına getiren transandantal Büyük Annedir. O, senin ihtiyacın olan girişimleri yaptığında devreye giren yanındır. Bir şey yaparken sadece anın tadını çıkarmak için yap. Bunu uygulamak için ruhsal disiplin gereklidir. Sen sükûnet içinde dinlenirken, bilgeliğin sana gelmesine izin ver. Çalışırken kullanman gereken gereçleri incele. Sahip olduğun gereçlerle oyna. Şimdi her hangi bir sonuç üzerine odaklanma. Bugün sadece sahip olduğun akılcı imkânlarla ilgilen ve bu şekilde içsel huzuru yakalayıp yakalayamadığını gözlemle. Sahip olduğun her şey, sana kendi düşüncelerin tarafından verildi. Başkalarının gittiği yol, büyük bir olasılıkla, senin hedefine giden yol olmayabilir. Varoluştaki benzersizliğine şükret ve kendi yoluna senin önünde açılması için izin ver. Kendi yaşam patikanın seni götürdüğü yoldaki ödülüne teşekkür et!

7 yorum:

  1. Teşekkürler,ben kendim içinmiş gibi okuyorum...ÇİĞDEM..

    YanıtlaSil
  2. hepimiz için seçtim..sevgiyle:))
    Gülay

    YanıtlaSil
  3. bende bi çeşit arınma ve dua olarak görüyorum,her zaman ettiğim,duaların daha gelişmişi,felsefesi derin,aynı amaç ve istekdeyiz,bu güzel anlamlı eylemleriniz için binlerce teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. 15 mayıs a kadar yogun sekilde projeler hazırlıyorum...Tam ihtiyacım olan mesaj...teşekkürler, tüm kalbimle...

    YanıtlaSil
  5. EWET BEN BANA AİTMİŞ GİBİ OKUDUM.
    İNANIYORUM, İNANDIGIM İÇİNDE İSTEDİKLERİMİN OLACAGINA EMİNİM.İNŞALLAH. HEPİMİZİN DİLEKLERİNİN OLMASINI CANDAN DİLİYORUM....

    YanıtlaSil
  6. Şuan da bulunduğum durum için çok güzel bir açıklama oldu bana, kesinlikle yazılan herşeyde ben varım sanki..
    teşekkür ederim..
    Aslıhan Nur

    YanıtlaSil

Teşekkürler!

www.astroistanbul.com