12 Mayıs 2010

Pipo Onlusu Şifacının Yolu



Pipo Onlusu

Duası:
Bugün insanlar beni onurlandırıyorlar. Senin bana yönelttiğin ve benim yaptığım işi onurlandırıyorlar. Ben bir görevi yerine getirdim. Şimdi yine özgürce seçme hakkına sahibim. Bildiğim işi yapmaya devam edebilir ya da yeni bir alana geçebilirim. Ya da kendi bakış açımı değiştirebilir ve seninle birlikte hayatımı başka yollarla arayabilirim. Ancak şu an şöhretin tadını çıkarıyorum. Büyük Ruh, bu akşam senin için dans ediyorum. Senin için resmediyor, senin için yazıyorum. Hayatım senin için ve benim nimetlerimden yararlanmak isteyenler için devam ediyor.

Öğretisi:
Hayatın birçok maceranın peş peşe gelmesinden oluştu. Elde ettiğin sağlığı ve edindiğin tecrübelerin getirdiği doyumu hak ettin. Şimdi dinlenmek ve izlenimlerin üzerinde çalışmak için yuvana geri dönüyorsun. Birçok yeni fikrin var – hatta o kadar çok ki, önce hangisi ile başlaman gerektiğini, hangisini uygulaman gerektiğini belki de bilemiyorsun. Bugüne kadar elde ettiğin bilgiyi dünyaya geri vermek ve başkaları ile paylaşmak istiyorsun.
Bir sanatçının gözüne, bir şairin kalbine ya da bir müzisyenin kulağına sahip oldun. Doyumla tanıştın, fakat şimdi yeniden bir başlangıca geldin. Kendine zaman ayır, çünkü şu an senin dönüm noktan. Önemli bir seviyeyi tamamladın ve şimdi, yakında yeni bir alana ayak basacaksın.

Sevgiler
Yurda Hal
12,05,2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler!

www.astroistanbul.com