23 Mayıs 2010

Şifacının Yolu Taşların Öğrencisi

Şifacının Yolu

Taşların Öğrencisi

Duası:

Ben yerkürenin varlıklarının çağrısını duydum. Ben güneşi hissettim, rüzgârın uğultusunu ve ağaçların fısıltısını dinledim. Ben, yolumu aydınlatan, ışıldayan, parlak renkleri gördüm. Toprak ananın güçleri ile uyulmandım ve onun çağrısını duyuyorum. Artık başkalarına tecrübelerimden bahsedebilirim. Onlara nasıl sakin olunabileceğini öğretebilirim. Bu gezegende olan biteni anlamak, ölüm eşiğinde günün feryadını ve doğum mutluluğundaki yeni günün çığlıklarını duyabilmek için gözlerini ve kulaklarını nasıl açabileceklerini onlara gösterebilirim. Ben Yeni bilincin gün doğumunun elçisiyim. Ulu Ana her zaman bana yolumda eşlik edecek.


Öğretisi:

Karşılaşacağın önemli konumdaki bir kişi seni kanatlarının altına alacak. O sana, maddesel dünyan ile olan ilişkinle alakalı yeni, kıymetli değerler ve geniş kapsamlı fikirler verecek.


Belki de çalıştığın şeylerle ilgili gizli güçler ve yetenekler artık sana açılacaktır. Yaptığın işin, dünyanın bütünlüğü ve hayatın büyük döngüsü ile olan bağlantısını anlamaya başlıyorsun. Güç yaratmada sana yardımcı olan dünya maddeleri ile olabildiğince bol vakit geçirmeye çalış. Yaptığın işin temelinde yatan ana hedef üzerinde derinleş. Ruhun, dünya üzerinde bulunan senin ve işinin içinden nasıl aktığını gözlemle.

Sanatsal yaratımın için, bilgeliğin daha derin kaynaklarını ara. Yaşamak bir sanattır ve bu projedeki partnerin topraktır. Senden sonraki nesillere faydalı olmak için, onunla beraber işinde ne yapabilirsin? Senin görevin içsel olarak kendini büyütüp geliştirmek ve toprak ananın seninle nasıl etkileşime geçtiğini anlamaktır.

2 yorum:

  1. SEVGİLİ YURDAHAL HANIM. TAŞLARIN ÖGRENCİSİ DUASI, ÇOK ÇOK GÜZEL.BİZLERLE BULUŞTURUP OKUMAMIZI BİLGİ SAHİBİ,OLMAMIZI SAGLADIGINIZ İÇİN SİZE TEŞEKKÜR EDİYORUM.ELİNİZE EMEGİNİZE SAGLIK...İYKİ VARSINIZVE BİZİMLESİNİZ .

    YanıtlaSil
  2. bende kart istiyorummm :))

    YanıtlaSil

Teşekkürler!

www.astroistanbul.com